Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[問題] 回憶的路
Jan 21st 2014, 17:43, by cocotim

作者cocotim (MissC)

看板Tainan

標題[問題] 回憶的路

時間Tue Jan 21 17:43:35 2014

那年的夏日午後,揮別。 念嘉藥五年的時間,落腳了三個租屋處, 分別是:林森路巷內、崇德路、中華東路陸橋旁大樓 雨濛濛,我悻悻然的望著車窗, 就這麼離開,10年。 日復一日的,心還是懸著。 上週訂了票,卻遲疑了… 腦海中的景,還存在嗎? 我們曾經擁抱過的那條街 一起吃過的飯那些店 都還在嗎? 我想念的氣息,飄盪著。 循著回憶,一個人的旅行 即將,出發。 但,下了車站 我思索著如何到我想去的地方? 沒有公車、捷運 只有腦海中的地圖 我能去哪裡? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.161.28.214

pttrefresh:你可以租車 01/21 17:47

victora:你可以左轉去poem版...... 01/21 17:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    saghg3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()