Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 機電系拿到OFFER傳產軟體的工作
Jan 20th 2014, 22:08, by t076870

作者t076870 (pindo)

看板Tech_Job

標題[請益] 機電系拿到OFFER傳產軟體的工作

時間Mon Jan 20 22:08:21 2014

抱歉打擾了 最近拿到一個技術工程師的OFFER 一開始面試有問我會不會程式語言 我說大學時有學過古老fortran 工作內容會是機台的軟體設計 類似包裝機 封裝機等等 我有爬過文但是不知道要打什麼關鍵字 面試的經理有提到Motion之類的軟體 過年之後要開始上班了 因為是新鮮人 當初投履歷的時候他要求電機的科系 最後選擇了我 我很怕之後想換工作 學到的東西找不到可以往上爬的工作 或是這些工作大家都要找電機的人才 會選這個起薪不高 只是想磨練自己 很怕最後賺不到錢 時間也浪費了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.35.30.35

lex0711:SOLIDWORKS MOTION? 01/20 22:24

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    saghg3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()